Programa
PIRMADIENIS 07.11 (prof., dr. Vilma Žydžiūnaitė) | ||
9:00 – 9:30 | Įžanga į mokyklą, sveikinimo žodžiai. Susipažinimas su dalyviais | |
9:30 – 11:00 | Paskaita: Mokslo straipsnio samprata, struktūra, tipai. Teorinis / konceptualusis ir empirinis straipsnis | |
11:00 – 11:15 | Kavos / arbatos pertrauka | |
11:15 – 12:30 | Praktinė veikla grupelėse: teorinio straipsnio kokybės analizė | |
12:30 – 12:45 | Grupių darbų pristatymas. Grįžtamuoju ryšiu grindžiama diskusija | |
12:45 – 14:00 | Pietūs | |
14:00 – 15:00 | Praktinė veikla grupelėse: empirinio straipsnio kokybės analizė | |
15:00 – 15:15 | Kavos / arbatos pertrauka | |
15:15 – 15:45 | Praktinė veikla grupelėse: empirinio straipsnio kokybės analizė (tęsinys) | |
15:45 – 16:30 | Grupių darbų pristatymas. Grįžtamuoju ryšiu grindžiama diskusija | |
16.30 – 16.45 | Tiksliniai klausimai ir atsakymai. | |
16:45 – 17:00 | Dienos reziume | |
ANTRADIENIS 07.12 (prof., dr. Vilma Žydžiūnaitė) | ||
9:00 – 10:15 | Teorinio straipsnio rengimas publikavimui: nuo koncepcijos iki konkretaus žurnalo | |
10:15 – 10:30 | Kavos / arbatos pertrauka | |
10:30 – 11:45 | Praktinė veikla: teorinio straipsnio koncepto formavimas, parametrai, struktūra ir tikėtinas rezultatas | |
11:45 – 12:15 | Idėjų pristatymai | |
12:15 – 13:30 | Pietūs | |
13:30 – 14:15 | Empirinio straipsnio rengimas publikavimui: nuo koncepcijos iki konkretaus žurnalo | |
14:15 – 15:00 | Praktinė veikla: empirinio straipsnio koncepto formavimas, parametrai, struktūra ir tikėtinas rezultatas | |
15:00 – 15:15 | Kavos / arbatos pertrauka | |
15:15 – 16:00 | Praktinė veikla: empirinio straipsnio koncepto formavimas, parametrai, struktūra ir tikėtinas rezultatas (tęsinys) | |
16:00 – 16:45 | Idėjų pristatymai | |
16:45 – 17:00 | Dienos reziume | |
TREČIADIENIS 07.13 (lekt. Žieda Tamašauskaitė) | ||
9:00 – 10:30 |
Lesson 1: Paragraph structure • Paragraph structure • Topic, supporting and concluding sentences |
|
10:30 – 10:45 | Kavos / arbatos pertrauka | |
10:45 – 12:15 | Lesson 2: Organizing ideas in a paragraph • Unity and logical order of ideas • Cohesion and techniques for creating it |
|
12:15 – 13:30 | Pietūs | |
13:30 – 15:00 | Workshop: Writing a well -structured paragraph | |
15:00 – 15:15 | Kavos / arbatos pertrauka | |
15:15 – 16:45 | Lesson 3: Features of language in an academic text • Academic style of writing • Grammar of an academic text • Using academic vocabulary and collocations |
|
KETVIRTADIENIS 07.14 (lekt. Žieda Tamašauskaitė) | ||
9:00 – 10:30 | Lesson 1: Structure of an article • Structural parts of an article • Presenting and organizing your ideas • Coherence in an article |
|
10:30 – 10:45 | Kavos / arbatos pertrauka | |
10:45 – 12:15 |
Lesson 2: Principles of abstract writing • Structural parts of an abstract • The process of writing an abstract • Features of good and poor abstracts |
|
12:15 –13:30 | Pietūs | |
13:30 – 15:00 | Workshop: Writing an abstract as a summary | |
15:00 –5:15 | Kavos / arbatos pertrauka | |
15:15 – 16:45 |
Lesson 3: Language of an abstract • Commonly used words and phrases • Grammar structures |
|
PENKTADIENIS 07.15 (lekt. Žieda Tamašauskaitė) | ||
9:00 – 10:30 | Workshop 1: Writing an abstract for your article | |
10:30 – 10:45 | Kavos / arbatos pertrauka | |
10:45 – 12:15 | Workshop 2: Sharing knowledge and learning from each other |
|
12:15 – 13:00 | Dalyvavimo sertifikatų įteikimas. Vasaros mokyklos uždarymas. |